reklama

A zase nám ostali oči pre plač

Artmedia síce postúpila do pohára UEFA, no je to určite len slabá náplasť na rany slovenského športového fanúšika, ktorý v priebehu posledných pár týždňov musel predýchať hneď tri významné športové sklamania: nepostúpenie reprezentácie na MS v Nemecku, prehru vo finále DAVIS CUPu s Chorvátskom (Chorváti sa mimochodom výhre svojich veľmi potešili) a včerajšie „postúpenie“ Artmedie do pohára UEFA.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Čo už s tým narobíme? Vždy, keď sa nejaký slovenský športovec, prípadne tím priblíži k úspechu, zasiahnu vyššie sily, ako tomu zvykneme hovoriť. Raz je to nejaká hlúpa chyba, ktorú by daný hráč za žiadnych okolností neurobil, ale „akurát včera si vybral slabú chvíľku a zľuftoval vtedy, keď nemal.“ Rozhodcovia samozrejme tiež nie sú dostatočne objektívni.

Priznám sa, že zo včerajšieho zápasu vôbec nie som sklamaný. Veľmi dobre som sa s kamarátmi zabával na tom zápase, keď sme ho sledovali na našom starom čiernobielom televízore Merkur, ktorý je síce starý, ale funkčný. A intrákovci by futbal pozerali aj na nejakom starom premočenom dreve, keby malo obrazovku.

Kým som sa však dostavil na intrák, aby som mohol zažiť to sklamanie, predchádzal tomu zvláštny moment. Večer som od pol ôsmej do deviatej mal kurz švédčiny, kde som sa so študentmi zase raz pobavil. Vypočítal som si, že keď skončím asi tak o šesť minút deväť, vyženiem študentov z triedy, zamknem ju, odložím kazeťák, odovzdám kľúče a začnem utekať na zastávku, mal by som stihnúť autobus, ktorý ide deväť jedna. Lenže, očividne som nestihol. A tak som si na zastávke celých dvanásť minút vychutnával to krásne počasie a tak som aspoň touto formou súcitil s hráčmi a divákmi, ktorí sa nachádzali na Tehelnom Poli. To len tak pomimo.

Chcel by som sa však vrátiť k samotnému zápasu. Rozhodca Merk ma úprimne sklamal. Myslel som si, že je objektívny, ale asi aj on mal oči plné blata, keď po zákroku Pepeho na Vaščáka neodpískal penaltu. Radšej ani nespomeniem tú spŕšku nadávok, ktoré sme na jeho adresu spustili jednotne.A nemyslím si ani to, že vyjadrenia typu „sme radi, že sme aspoň v pohári UEFA“ sú pravdivé. Tomu nemôžem a nechcem veriť. Prestaňme už byť radi, že máme to málo, čo sme si sami vydobili a začnime byť sebavedomejšími, pretože práve naši športovci nám dokazujú, že aj keď sme „len“ Slováci, môžeme sa porovnávať aj s tými „veľkými“, ktorí toho už v dejinách dokázali toľko veľa.

Takže, neostáva nám asi nič iné, len bojovať...

Milan Petrinec

Milan Petrinec

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorovateľ, ktorý sa niekedy ostrejším spôsobom snaží načrtnúť problémy. Budem sa už sústrediť len na témy, v ktorých sa skutočne vyznám. Nestojí za to hrabať sa v tom, čo človek nepozná. Zoznam autorových rubrík:  Moje myšlienkyNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu