reklama

Prečo tu teraz sedím a píšem (alebo spoveď jedného blogera)

Možno mnohí z vás ohrnú nosom a povedia si, aký trápny chalanko, ktorý sa snaží zviditeľniť a píše sem hocijaké hlúposti, ktoré sem možno vôbec nepatria...Lenže, všetko má svoje opodstatnenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Raz som už v jednom mojom príspevku písal o tom, že hudba na mňa dokáže vplývať dosť významným spôsobom. Nie je tomu inak ani v tomto okamihu. Jednoducho si sedím, píšem a čakám, čo sa ocitne v ďalšej vete. Nemám žiadnu ideu, žiaden konkrétny námet. V mojej hlave sa premáva množstvo myšlienok, pocitov, ktoré všetky vytvárajú akúsi melancholickú náladu. Teda, aspoň v tejto chvíli. A skutočne, ako som už spomínal, nechcem sa zviditeľňovať, no možno je vo mne ukrytá akási forma exhibicionizmu, provokačnosti, ktorá jednoducho chce len vyskúšať, ako podobné úvahy, ako táto, dokážu vplývať na iných ľudí, a či v nej niečo nájdu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja v nej momentálne nenachádzam vôbec nič. Spleť slov, dokonca podčiarknutých. Skúste si tipnúť, ktoré slová doteraz wordovská kontrola gramatiky podčiarkla? Zatiaľ ich je šesť.. Určite ešte nejaké pribudnú..

Ale len, ak budem ďalej písať.... Chcel by som, dúfam, že aj pomocou hudby sa mi to bude dariť aj naďalej. A aj keď som len nejaký prispievateľ, nadšenec, som rád, že som aspoň taký.

Milan Petrinec

Milan Petrinec

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorovateľ, ktorý sa niekedy ostrejším spôsobom snaží načrtnúť problémy. Budem sa už sústrediť len na témy, v ktorých sa skutočne vyznám. Nestojí za to hrabať sa v tom, čo človek nepozná. Zoznam autorových rubrík:  Moje myšlienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu